Pages

All About Dry Shampoos


Dry Shampoo· ο καλύτερός μου φίλος τα τελευταία τέσσερα περίπου χρόνια. Έχοντας λιπαρό τύπο μαλλιών, το συγκεκριμένο προϊόν μού είναι αναγκαίο καθημερινά πλέον. Άλλωστε νομίζω ότι η φωτογραφία απεικονίζει ξεκάθαρα την αγάπη μου, αφού δεν αρκούμαι μόνο σε μία φιάλη. 

Έχω δοκιμάσει ξηρά σαμπουάν από πολλές εταιρείες και αναμφισβήτητα τα αγαπημένα μου είναι τα Toni&Guy και τα Batiste. Τα χρησιμοποιώ είτε για να αφαιρέσω την λιπαρότητα την επόμενη μέρα μετά το λούσιμο, είτε σε φρεσκολουσμένα μαλλιά για όγκο ή περισσότερη υφή στην τρίχα. 

Τα Batiste είναι από τα πιο φθηνά (γύρω στα 4) και κατά τη γνώμη μου τα καλύτερα στο να απορροφούν την λιπαρότητα. Είμαι λίγο διχασμένη ως προς το άρωμά τους, το βρίσκω λίγο αποπνικτικό. Επίσης, χρειάζονται λίγη παραπάνω δουλειά, καθώς αφήνουν ένα άσπρο κατάλοιπο, το ;όμως οποίο φεύγει κάνοντας μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής. 

Τα Toni&Guy είναι λίγο πιο ακριβά, κοντά στα 10€, αλλά αξίζουν τα λεφτά τους. Υπάρχουν ξεχωριστά ξηρά σαμπουάν στη σειρά ανάλογα με το τι χρειάζεσαι (texture, volume, cleanse κλπ). Το άρωμά τους είναι υπέροχο (όπως σε όλα τα προϊόντα αυτής της εταιρείας). Κάνουν αρκετά καλή δουλειά στη μείωση της λιπαρότητας, και δεν αφήνουν αυτό το άσπρο κατάλοιπο. 

Πριν ανακαλύψω τα dry shampoo έλουζα τα μαλλιά μου καθημερινά και πραγματικά είμαι τόσο ευγνώμων που υπάρχει ένα τέτοιο προϊόν που έβαλε τέλος στο μαρτύριο αυτό. χαχα. Αν έχετε κάποιες καλές προτάσεις ξηρών σαμπουάν ενημερώστε με! Ψάχνω πάντα καινούρια να δοκιμάσω! 

My Glittery Sky

2 comments:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει καποιο αλλό πέρα από της Batiste που τα θεωρώ εξαιρετικά :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ είμαι νέα Blogger και ελπίζω να τα πούμε και εκει :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πραγματικά πολύ καλά. Ο ορισμός της έκφρασης "value for money". χαχα
      Το blog σου είναι εκπληκτικό. Μόλις το ακολούθησα. :)

      Delete

Instagram