Pages

Μικρό Χειμωνιάτικο HAUL


Η καρδιά μου σπάει σε χίλια κομμάτια δακτυλογραφώντας τον τίτλο του σημερινού post. Ακόμα δεν είμαι έτοιμη να δεχθώ τίποτα που περιλαμβάνει την λέξη χειμώνας, και όλα τα παράγωγά του. 'Έτσι, πριν μερικές μέρες, κάνοντας ένα διάλειμμα από το διάβασμα της εξεταστικής και πηγαίνοντας κόντρα στην κακοκαιρία (είμαι και πολύ επαναστάτρια, το ξέρω), πέρασα μία βόλτα από τα μαγαζιά και... η πάνω εικόνα έγινε.

Το μαύρο faux δερμάτινο είναι από το Marks and Spencer. Όταν το είδα στην κρεμάστρα το ερωτεύτηκα. Επίσης, τεράστιο plus για μένα το ότι δεν είναι από γνήσιο δέρμα (προσωπικά, δεν νιώθω άνετα να τα φοράω). Η τιμή του ήταν γύρω στα 70 ευρώ και μπορείτε να το δείτε στο site εδώ.

Οι αξιολάτρευτες κάλτσες είναι από το Accessorize. Γενικά το συγκεκριμένο μαγαζί είναι από τα αγαπημένα μου μέρη να ψωνίζω κάλτσες. Πολύ σημαντικό να αναφέρω ότι τα προβατάκια στις ροζ κάλτσες είναι χνουδωτά. Το κάθε ζευγάρι έκανε 4,90 ευρώ (γκρι κάλτσες, ροζ κάλτσες).

Πρέπει να παραδεχτώ ότι μετά το μικρό μου shopping spree ανυπομονώ λίγο να κρυώσει ο καιρός ώστε να μπορέσω να εγκαινιάσω το jacket. Τις κάλτσες ήδη τις έχω τιμήσει. Τελικά, ίσως ο χειμώνας δεν είναι και τόσο κακός. :)


x

My Glittery Sky

2 comments:

  1. Και οι τρεις αγορές σου είναι πολύ ωραίες!!Με γεια<3

    ReplyDelete

Instagram